Detta inlägg är till..

Evelina! :) Nu har du någe annat att läsa när du går in här och slipper gråta! :)  Snäll jag är va?? Världens snällaste!! hihihihi
Tack för sällskapet innan och våran fina promenad! ;)

Då har mitt nya liv börjat!! :) 75 % dagtid! Jobbade mitt sista pass på kvälls/helgs jobbet igår! Känns mycket bra! Så en uppdatering om hur jag tycker det är att jobba dagtid lär väl dyka upp så småningom!

Ska snart duscha, för att sedan lägga mig i sängen och kolla tv! Är min tv kväll snart ju! Greys och off the map! Plus att älskling snart kommer hem! Myys <3



Kommentarer
Evelina

Tack det va snällt av dig :) <3

2011-03-30 @ 22:30:58
URL: http://vevvelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0