Helgen är här! :)

Äntligen helg igen! :) Har börjat den med middag hos jockes föräldrar och en spring tur! Gick jätte bra idag! Så stolt! Nu sitter jag i soffan och bara myser!
 
Denna helgen händer mycket.. Imon ska ja iväg och handla kläder till jocke på förmiddagen, eftermiddagen är det studentfirande! Älskade Evvis dag!! wiii..
Kommer ihåg min studentvecka med både glädje och sorg!! För den veckan var en av dom bästa i ens liv!! Men samtidigt påminner den mig såå mycket om Annika.. Vi hade så skoj ihop..

På söndag ska min lillasyster Annie firas.. Hon blir 10 stora år! Fattar inte vad tiden tar vägen!! Har sedan Annie föddes tänkt imellanåt på att, när hon är 15 är jag 30 år!! Det är om 5 ÅR!!! Usch...

Sen ska ja hinna med städ och tvätt på detta med. Men de klarar jag! Jag fixar allt! ;)

Igår var jag på skottorps slott!! :) Evves bal... Vad är en bal på slottet?? ;)
Hon var såå fin! Träffade på henne precis innan hon skulle åka och jag måste erkänna... Jag blev tårögd så vacker hon var! <3 <3 <3





Alla var super fina! :)

Nu ska jag göra min älskling sällskap i sängen! Upp tidigt imon för att hinna med allt!

Önskar er alla en super bra helg!

Puss


Kommentarer
Johanna

Vinn kläder på Nelly för 4000, se www.vinnidag.com! Lycka till!

2011-06-12 @ 16:43:39
URL: http://www.vinnidag.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0