Hejsan

Igen... Äntligen verkar det som om vårat internet är tillbaka! :) Har ju inte kunnat blogga... För jag orka inte lägga ner tid på ett inlägg å så kankse ja inte kunde publicera det! Man visste ju inte alls hur länge man hade det innan det helt plötsligt stängdes ner!

Haft en mycket skön lång ledighet, får visa lite bilder i ett senare inlägg, för nu håller jag på med maten å lyssnar på den där förbaskade åskan.. Som tur är, är det låångt härifrån... Å verkar inte komma hitåt!
Inatt hade vi ett fruktansvärt åskväder! Blixtra å dundra hela tiden! Usch... Hatar det bokstavligen!!

Höres senare!


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

ja d har inte blivit mkt gjort på jobbet idag precis..släpper inte förkylningen på fredag så måste jag sjukanmäla mej.. palla!! och jag som måste träna på milen!!! =(

2011-06-08 @ 01:14:24
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0