Aj!!

I måndes kväll började jag få ont i munnen vid en visdomstand!! Så ja har trott att den är påväg upp, men i onsdes hade ja jätte ont, så jag ringde tandläkaren och fick en akut tid. Det visa sig att jag har inflamation vid visdomstanden, har fått nån "ficka" där.... Fy fan säger jag bara!!
Dom spola rent och sen kändes det bättre... Men idag har ja fått ta värktabletter för att det ska funka... Å nu börjar dom släppa igen... Så ja känner hur det spänner och bultar... Tandläkaren rekommenderade att jag skulle ta två panodil och en iprene åt gången!!! De e mycket tycker jag!! Men det hjälper så då får det gå...
Fick även medicin som jag måste hämta ut... Skulle bara ta dom om jag blev svullen... Men de börjar göra riktigt ont nu... Så de känns som om ja måste gå på dom!! :(

Men nu till något roligare, idag blev det klart.. Jag har skrivit pappren... Har från och med 1 Juli 2011 100% dagtid på mitt nuvarande jobb!!! Hur underbart är inte det!? Känns så otroligt bra!!!!! Trodde aldrig denna dag skulle komma... :)

Nu snart ska ja bege mig ut på en promenad med hundarna..

Sen får det nog bli slappe i soffan eller någe!



Kommentarer
Mizca

Vad jobbar du med då?

Grattis!

Hoppas det onda försvinner snabbt.

2011-06-24 @ 11:42:25
URL: http://www.mizca.se
Johanna

skit nice blogg! :D

2011-06-24 @ 21:16:04
URL: http://johannasic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0