Suck...

Usch mår inge bra.. Känner mig sjukt deppig, ensam å guu vet vad!?

Men det är andra dagen hemma från jobbet, Huvudet säger bang, bang, bang.. Någe bättre idag... Men inte helt hundra!

Så det är väl därför jag känner som jag gör...

Det är också därför ja inte skrivit någe vettigt på några dagar! Som ni märker finns inte mycket att skriva! :(

I onsdes var jag på möte med laholmshem och polisen, haft en del inbrott i vårat område på sistonde! Men vi kom inte fram te mycket vettigt, men vi hade många och bra disskutioner!

Nu ska ja krypa ner i sängen och tycka riktigt mycket synd om mig! :(


Kommentarer
julia bergkvist

fin blogg :D

2011-07-02 @ 06:07:52
URL: http://jjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0