Man mår som man förtjänar...

Usch vad jag mådde pyton när jag kom hem igår! fruktansvärd huvudvärk, kunde inte slappna av och somna, varm som en bastu å ja de snurra något så fruktansvärt mycket! Men jag hade en jätte rolig och trevlig kväll! :)

Cyklade hemifrån till altona för att möta upp Therese, sen vidare till shell för att pumpa däck.. Sen nerom stan för att ta ut pengar och sen vidare till Anette, som ställde upp med sitt fina hus, pool och grejer! Å i den värmen kan ja tänka mig att det var gott att svalka sig lite! För som vi var svettiga när vi väl var framme, den panik känslan man hade i kroppen! fyy.. va jobbigt det var! Tog någon timme innan man gått ner i varv igen! Å fräsch kände man sig INTE!
Åt god mat och hade völdigt trevligt, det blev mer och mer att dricka... :) Efter några timmat satte vi oss på cyklarna och begav oss ut mot melby!
Träffade även bror min och hans flickvän. :) Va super skoj... Väl ute i melby, mötte vi en stoor besvikelse! Vilket pissband som spela hela kvällen, salsa musik, man tappa festhumöret med en gång!! :( Men vi gjorde allt i vår makt för att ändå ha skoj, å de funka några timmar! Bortsett från musiken var det en toppen kväll! :) Var väl hemma vid halv tre ungefär!

Idag har ja inte mått så där väldigt bra! Men som sagt man mår som man förtjänar! ;)

Har i alla fall fått städat och tvättat en massa idag, får en massa knasig energi när ja e bakfull! Knasigt är det, även om ja mår pyton så måste jag bara få städat hemma! Suck...

Ikväll ska ja äta en pizza och sen soova! :)

Hahaha, hade kameran med mig igår, tog EN bild på hela kvällen, men har inte frågat om ja kan lägga ut den, så ja bjuder på en bild av mig istället! Tagen precis innan jag cykla hemifrån! ;)





Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hhaha har tezzfezz varit ute å slirat litta =D bra gjort där ;)

jag har med mej böckerna från yasse nu. hon har ju inte 1an men den kan jag ju utantill tror jag =) höhö



japp..nu när det är varmt så har vi ju den lyckan att det är ännu varmare inne på mitt jobb =( =( FY SJUTTON för 36 + på jobbet. men har mailat om det flera ggr..haha dom får nog krupp på mej snart ;D

2011-07-04 @ 08:08:30
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Erica Nylund

allt bra?

2011-07-04 @ 09:43:02
URL: http://eriicasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0