Jobbe Dax igen!

Så då var denna helgen med över! Imon är det jobb som gäller igen! Men va gör det när man har världens bästa jobb!? :)

Idag har ja fått tvättat och fixat lite innan jag åkte te pappa! Var meningen att jag skulle fira Filip, för jag var ju sjuk när han fyllde.. Men han hade en kompis så jag såg knappt till honom på hela eftermiddagen! Hahahah...
Men både Annie och Oskar roade mig istället!! Hahah kröp rundor i tält... Hahah

Sen vidare hem för att fortsätta å tvätta.. Har även grillat med Älskling och Jonna! :) Var så jävla gott!! ;)

Sen måste jag ju berätta att jag har idag tagit årets första dopp!! Var ganska skönt faktiskt! Å Dacke simmade med oss hur mycket som helst! Han gilla att bada den lille rackaren! ;) Theo låg på stranden och sola å såg väldigt nöjd och glad ut att han slapp bada!! :) Hihih

Nu ska ja snart lägga mig och fortsätta kolla filmen på trean! :)

Sov Gott!!


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

haha, jag slog dej i bad tävlingen ;)

var ni i sjön där hemma?? lr skogaby kanske ?

pusss

2011-07-10 @ 23:59:55
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0