Arg!!

Har precis bett en person försvinna från mitt hem! Komma hit och anklaga jocke för stöld för något som jocke fått och betalat allt som hör till renovering/skatt m.m.
Han börja brusa upp och jag märkte på hundarna att dom blev oroliga och då bad jag honom försvinna från mitt hem! Man kommer inte hit och anklagar oss för något som inte stämmer och jag kan meddela att detta som jocke ska ha "snott" från honom fick jocke för över 4 årsen!!!! Dax att komma nu???!!

Sådant gör mig förbannad!!! Fyy fan... Men nu har han gått härifrån och han är INTE välkommen igen! Man mår ju inte jätte bra av att bli anklagad för sådant!!

Men men nu ska vi försöka lugna ner oss och fortsätta med att fira söndag! Imon börjar min semester!! ;)


Kommentarer
Sasha

MEn usch då vilken dålig start på morgonen!



sv; Tack

2011-07-24 @ 13:24:27
URL: http://sashas.se
Johanna

Förstår du är arg, vissa personer har ingen skam i kroppen :/

2011-07-24 @ 13:25:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0