Dag Fem

Min familj:

Min
närmsta familj består av älsklingen Joakim och våra hundar Theo och Dacke.
Jag och Joakim firade 7 år förra året ❤. Vi blev tillsammans den 1 Nov - 03 och vi har varit förlovade sen 14 Aug - 04 Vi hade bara varit tillsammans i 9 månader när vi förlovade oss :) Så vi visste med en gång vad vi ville och kände för varandra. Jag och Jokaim är lika gamla, eller jag är äldre och det är viktigt enligt honom, gammal käring är jag säger han! 20 hela dagar äldre är jag. Hahahaha

Theo är född den 29 Jan - 06. Världens mysigaste lille vovve. Han älskar att mysa och gå långa promenader med mig! ❤


Dacke är född den 29 Jan - 10. Världens busigaste lille/store vovve. Han älskar att busa och driva oss andra till vansinne. ❤


Sen har jag min mamma och pappa. Dom dela på sig när jag bara var ett år! Så jag får skriva om mina familjer var för sig! :)

Börjar med papps familjen som består av pappa Roger, extra mamma Lena och mina småsyskon Filip 15, Oskar 13, Annie 9 och deras hundar Hedda och Ellie :) Min pappa är bonde, så dom bor på landet i ett jätte mysigt hus. Det enda stället jag kan tänka mig att bosätta mig, om ja ska bo på landet. ❤
 
Sen har jag min mams familjen som består av mamma Mia, extra pappa Tonne och mina småsyskon Kim 21, Sandra 19 och deras hund Panda och deras katt Sotis. Dom bor i Skogaby, där jag faktiskt aldrig vill bosätta mig igen.. hehehe inte min typ av ställe alls. ❤

Får absolut inte glömma min extra familj, min sambos familj som består av pappa Tommy, mamma Magareta och jockes syskon Jimmy, Jonas och Evelina.  En underbar familj som jag är glad att jag fått lära känna! 
I denna familj ingår självklart Evelinas pojkvän Simon och Jimmys fru Lena och deras barn Linnea, Elin och Oskar. ❤

Detta var mina familjer :) Älskar er alla massor ❤ Och tack för att ni finns i mitt liv!

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0