Torsdag idag

Idag var mina planer städ (byte av sängkläder,dammsugning), långpromenad med hundarna, 45 min träning, dusch och sen åka å fira svärfar på hans dag!
Jag har hunnit städa, bytat sängkläder och så har ja tvättat dom och just nu ligger dom i torktumlaren. Jag har varit ute med hundarna, men de blev ingen lång promenix! :(
På grund av att, när ja dammsög runt granen, så tyckte jag att mattan såg konstig ut, så ja böjer mig ner för att kolla efter, då har granfotsjävlen läckt ut en massa vatten på vårat parkettgolv!!
Så ja fick stänga av dammsugaren, tömma granen fort som satan, ringa efter bärhjälp, Tack Magareta!! och sen slänga ut granen tidigare än planerat! :(

Så nu sitter jag här granlös och tycker synd om mig själv! Är inte jätte snyggt där granen stått!! Grrr.. Just nu känns det som om att det var första å sista julen jag har gran hemma!
Men till nästa jul vill ja säkert ha gran igen! 

Så ska snart göra mig iordning för att fira svärfar.. Så varken lång promenad eller träning har gjorts.. Suck... Men inget har gått enligt planerna denna vecka! Inte haft en jätte bra start på detta året!

Bita ihop eller bryta ihop? Jag Biter ihop! :) Var en snäll person som kommentera ett inlägg och skrev just det där, tyckte det lät bra och ska använda mig av detta! 

Har inte varit på topp dom senatse dagarna, finns många anledningar, alla kan ja inte ta upp här. Men en stor bidragande orsak är att min träning inte fungerat dom senaste tre veckorna... Känner att jag har stort behov av att springa!!! Behöver rensa kroppen, behöver svettas! 
Sen har ja tyvärr gått tillbaka till att vara negativ! Tänker negativt, beter mig negativt, ser negativ ut! Ja NEGATIV är mitt ord V 1.... Hoppas det inte blir mitt ord på resten av detta året bara.

Fast idag har ja varit gladare och mer uppåt än tidigare! Så förhoppningsvis är ja på rätt spår igen! 

Lång å trist inlägg, men de e skönt att bara skrika ut hur man mår ibland! 

Ha en fin dag!

 


Kommentarer
Johanna

Det är ingen fara vet själv knappt hur jag skall formulera mig, så det gör inget. Det är ju så otroligt olika från person till person när man sörjer, ingen sorg är den andra lik!



Lade till dig på bloglovin

2011-01-06 @ 17:32:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Johanna

Ja det finns ju det!



Bloglovin är kanon tycker jag, lätt och följa folk pp, så det tycker jag du skall göra! :)

2011-01-06 @ 20:42:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0