Dag Ett

Presentation av mig:

Inte
min starkaste sida, men jag gör ett försök! :)

Jag föddes den 1 Februari 1986 på Halmstads bb. Fick namnet Therese Helen Lindholm. Mina föräldrar delade på sig när jag var väldigt liten, så jag har alltid haft två familjer. Vilket både varit bra och dåligt! :)
Bodde mest hos mamma under min uppväxt och var hos pappa varanan helg. Jag flyttade hemifrån 1 Dec 2005 efter att jag tagit studenten. Gick barn och fritidspogrammet på Osbecks gymnasium. 

Min första lägenhet var en liten etta i lilla tjärby, sen flytta jag till en tvåa i laholm (trädgårdstaden/Malörtsgången) och nu bor jag i en trea i laholm (trädgårdstaden/Timjangången).
Bor ihop  med min sambo Joakim och våra två hundar Theo, Dacke.

Mitt liv består av älskling, hundarna och mitt arbete. Håller just nu på att komma på vad det är jag vill göra med mitt liv och jag har det senatse året genomgått min största resa någonsin, 28,9 kg har lämnat min kropp och jag är lång ifrån färdig! Har ytterligare minst 10 kg kvar.. Igentligen 12 om ja får bestämma helt!  
Innan när jag var som störst, ville ja bara vara hemma.. Ut med theo och jobba var heller inga problem, men att visa mig ute bland folk var det värsta jag visste. Nu har det börjat ändra på sig, som tur är. Men jag känner mig bortkommen, precis som om ja inte vet hur jag ska bete mig!

Jag arbetar inom LSS, både med barn och vuxna. Har en tillsvidaretjänst i kommunen som jag blev inlasad på för något år sen. Har ingen placeringen utan hoppar runt på vikariat. Just nu har ja 50 % på ett dagcenter och 25 % på ett korttidsboende. Det ena jobbet gillar jag lite mer än det andra..

Jag gillar att vara ute och gå, träna och göra egna smycken.

Jag tror jag kan framstå som frånvarande och sur i andras ögon, dom ja inte känner då! :) Men igentligen är jag bara osäker.. Men de e något jag försöker förändra!

Detta är då lilla jag, vet inte vad mer ja ska berätta.. :) Hoppas ni har lärt känna mig lite nu i alla fall! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0