Nyårsdagen! :)

Jag hoppas ni haft en bra första dag hittills detta året! :)

Det har jag... Varit hemma hela dagen.. Sorterat bland alla papper och rensat bort räkningar från 2010 och en massa andra gammla papper som inte är aktuella längre.. Tog bara två timmar! Suck.. Men så är det när man bara lägger betalda räkningar på hög! Det ska bli skärpning med det detta året! :)

Sen har ja fått dammsugat över och vikt in tvätt.. Även vatt ute på två promenixer, en lång med bara Theo och en kortare med båda! :) Igår var jag och babe inom hund och katt magasinet och köpte en jätte fin sele till Dacke och han gick mycket bättre i den när vi var ute innan! wii.. Så skönt.. Annars har ja inte gjort så mycket framsteg i det dära med Dacke och promenader! Hoppas det blir en vändning nu! Med nytt år och allt! :)
Köpte även en ny gris till honom! Han älskar den, men tyvärr så leker inte Dacke med sina leksaker!! Han är bara ute efter att ta sönder dom!! 

Dacke i sin nya sele!! Han ville inte riktigt va med på bild :) Syns det?
 

Dackes favorit leksak grisen! Undra hur länge den är hel nu bara?


Undras vad som händer ikväll? Ska babe jaga, vilket jag inte vet ännu, så tänkte jag träna lite your shape. Annars blir det väl någon film eller någe!

Ha en fin kväll alla där ute!



Kommentarer
Johanna

Flitig du varit :)



Tack, eller vad man nu säger :(

2011-01-01 @ 15:56:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Johanna

Ja det känns oerhört tungt idag! Och kommer göra det ett tag nu, men det kommer kännas bättre sen. Även om jag kommer sakna honom något så enormt mycket... :(



Vad tråkigt med din nästkusin, sånt är ännu värre när unga dör, de har liksom hela livet på sig min morfar var ju 91 så han har verkligen levt sitt liv!

2011-01-01 @ 18:10:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0