Måndag :)

Ny vecka igen... :)

Snart ska jag bege mig till scheela och se hur det gått den senatse veckan.. Men som ja skrev innan, har ju slarvat med maten.. hehehe hittar inte riktigt tillbaka till motivationen, men så kan det vara ibland.

I eftermiddag ska ja på ett möte som kan avgöra min framtid! :) Hahaha så allvarligt det låter... Men de e det inte, vill som sagt förändra en del saker i mitt liv och mötet i eftermiddag är en liten liten bit på vägen! Men mer om det när ja vet mer hur det blir! ;)

Annars ska ja fortsätta att läsa idag, om tid finnes.. Började läsa en bok igår.. Lyckans lotteri heter boken.. Den är rätt hyfsat bra, den har fått mig att gråta i alla fall!

Får se om ja skriver mera idag... :) Ha en underbar dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0