Lördag..

Vakna imorse av att jag trodde någon av hundarna hade kräkt i sängen! Men efter att jag ropat på jocke å han kom in till mig, så visa det sig att de va Dackes hundben.. Hahahahah Knas är jag! :)

Avsluta gårdagskvällen med att skaffa skype.. :) Så ja kan prata med älskade syster! Så igår satt ja å prata med syster och jocke,(systers jocke). :) Hade mega skoj! hahahaha trams på hög nivå!

Idag är det jobb som gäller.. men när ja tittar ut genom fönstret vill man hellre lägga sig i soffan under filten! Fy så grått det är... Det är ju vinter! Då tycker jag det ska vara Vitt!! Men man kan inte få allt man vill inte ;)

Sen töar det igen, ska även regna idag.. Typiskt svensk vinter.. usch.. Men det är inget man kan påverka... Så igentligen borde man ju inte ens ägna en tanke åt det.. Hehehe.. 

Nu ska ja fixa lite mat och sen göra mig iordning till mine arbete! :) Hoppas det inte fryser på ikväll bara! För då blir hemfärden inte skoj! ;(

 


Kommentarer
Johanna

oh det lät gott den där efterätten, det får man kanske testa någon dag! :)



ah vad tråkigt bilderna blir lite gula.... :(

2011-01-08 @ 14:21:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Hannah

fin blogg :)

2011-01-08 @ 15:13:07
URL: http://hannahjansen.blogg.se/
Johanna

Skönt att det inte var kräk! :) Kan tänka mig den var det.



Håller med dig, vinter = vit snö och minus. Inte som det är nu,,, tö, lite regn och sen frysa på.. man slår nästan ihjäl sig då....



Nej tiden går rent för fort.... man hinner inte med. Jag tycker det känns som det var igår mor ringde och berättade :(

2011-01-08 @ 22:30:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0