Dag Tre

Mina tre största intressen:

Bloggen:
Detta är ett stort intresse, älskar att fixa med designer å skriva en massa strunt! ;)
Håller just nu på att lära mig lite om kodning! Så nån gång i framtiden ska ja fixa mig en egen design!
Tycker även om att läsa andras bloggar, har vissa jag följer :)

Träna:
Jag älskar att träna! :) Har ju skrivit om mitt ansikte innan att det blir tomatrött, men de har ja kommit över, eller ja tycker fortfarande det är jobbigt, men ja tänker inte strunta i att träna p.g.a det!
Denna vecka ska ja testa på två nya träningsformer, indoor walking och zumba :) Det ena är ikväll å det andra imon kväll.
Nästa vecka börjar även min vatten träning med auqa arobic :)

Smycketillverkning:
Jag tycker det är väldigt roligt att sitta och göra egna smycken :) Men på senatse tiden har ja inte haft tiden eller tagit mig tiden att sitta ner och pyssla :) Förhoppningsvis får ja lust till det igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0