7 dagars bloggning! :)

Har sett att många bloggare använda en sådan här lista på sin blogg, fast haft en lista med 30 dagar. Men jag känner att det är för lång tid att ha som "tvångsbloggande". Men för någon dag sen hitta jag den här kortare listan. Så nu ska ja prova på det här under en vecka! :)

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Börjar nån gång under kvällen! :)



Kommentarer
Michelle

spännande :)

2011-01-10 @ 18:32:04
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0