Träningsveckan.....

Har varit blygsam! Fyyy på dig Therese!!

Måndag: 11 814 steg

Tisdag: 8974 steg + Auqa Arobic

Onsdag: 11 225 steg

Torsdag: ?

Fredag: ?

Lördag: ?

Söndag: 14 403 steg + indoor walking

Torsdag, Fredag och Lördag så har jag vatt ute å gått, men inte haft på mig stegräknaren... Trist..

I början på veckan kände jag att nu jädra är jag på gång! Höll sig till onsdagen tydligen, för sen har ja inte pressat mig någe för än idag!
Känner att jag är på gång igen! Hoppas bara att det håller i sig nu!


KOM IGEN NU THERESE!!!!!! Jag kan och jag vill!!!!


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Ja, jag har hellre snö än slask men längtar som sagt efter barmark jag med :)



Duktig du är som håller igång!

2011-02-20 @ 21:23:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0