Tisdagen...

Vakna av klockan (06.45), gick upp, gjorde mig klar för mötet på Örta. (08.30-12.30) Gick med hundarna, satt i soffan i en hel halvtimme, gjorde mig klar och åkte till möte nr 2, servicegruppen.
Kom hem (17.15), gjorde mat, gav hundarna mat, åt själv, packade väskan för träningen, diska, gick med hundarna, körde till simhallen (19.00), träna, å nu sitter jag i soffan igen! :) puh.. Tisdgar gillar jag skarpt, men oftast är det så jädra stressigt!! Men allt kan inte vara en dans på rosor, eller va säger ni?? :)

Bilder tagna idag:







Ja bilderna talar om vilket humör jag hade i eftermiddes!! :) Hahaha

Nu blir det sängen, upp tidigt imon! 

Sov Gott :) 


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫

sötnosarna ! hundarna asså ,D

nädå =) ta hand om dej vännen <3

2011-02-16 @ 00:53:35
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Nina

Sicka fina kort det blir med nya kameran:)

Sicka finingar det är på korten med:)

Kram

2011-02-16 @ 19:37:17
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0