Måndag :)

Dagen har gått fort som vanligt! :)

Klockan ringde halv åtta imorse, men ja orka inte gå upp.. Kom inte upp förräns åtta. Åt en frukost, prata en massa i telefon och sen ut med hundarna.
Efter detta körde jag hem till svärfar, han behövde en chaufför in till halmstad. Det tråkiga med detta var att jag fick vänta i ca en och en halv timme på att han skulle bli klar.

Så jag och Theo tänkte vandra lite uppe på galg berget, finns ju hälsans stig även där.




Men tror ni vi hitta?? Följde dessa slaviskt ett tag, (se nedan), men helt plötsligt fanns där inga... Gick fram och tillbaka några ggr, sen gav jag upp och bara gick rundor lite. Gick även nästan vilse! Hahaha



Här kommer ytterligare några bilder:





Träffa även på moster Nice, när jag gick rundor utanför sjukhuset... Var ju såå länge sen.. Men på fredag kan vi prata igen.

Nu ska jag städa lite, tänkte jag.. Å vänta på tvättmaskinen, maten ska ju också göras.. å sen tänkte jag avsluta kvällen med en lång promenad, dusch och mys med älskling!

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Michelle

Tack själv för senast! :D



Jag bloggar nog mest för att vänner och familj ska veta vad jag håller på med och vad som händer i mitt liv. Å ibland bloggar jag för at skriva av mig.



Kram

2011-02-07 @ 23:19:23
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0