Helgen är här! :)

Som jag har längtat! Men tyvärr går den alldeles för fort!

Igår fyllde min styvfar 45 år och då passa vi även på att fira min 25 årsdag med släkten... Fick presentcheckar att handla för i dom butiker som är med i köpmannaföreningen, eller va det heter! :) Tack för det kära ni!

Och idag har jag firat med pappsfamilj + släkt och svärisarna! :) Fick en massa pengar och två fotoalbum med bilder sen jag var liten! <3 <3

Så nu ska ja köpa nya promenadskor för dom pengarna, men lär få en hel del annat med.. Var en massa pengar jag fick.. Är nästan lite chockad! hehehe

Imon är det söndag.. Har INGET planerat! Behöver detta.. Vatt fullt upp dom senaste tre helgerna! :)

Nä nu ska ja snart sova.. Är såå trött.

Puss kära ni! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0