800 inlägg..

Såg precis att ja just nu skriver mitt 800 inlägg på bloggen.. :) Å den 20 mars fyller bloggen 3 år.. Så en jätte flitig bloggare är ja ju inte! :)
Men ja skriver för min skull och även för dom människor ja inte träffar så ofta, men som ändå vill veta vad som händer i mitt liv! :) Plus att man hittar en massa intressanta människor.. Läser en del bloggar som ja gillar! :)

Har avbokat IW ikväll.. Mår inte alls bra just nu.. men tog för en stund sen panodil igen.. så den borde kicka in snart...Å då vet ja att ja kommer må bättre. Babe hade feber igår, så de känns som om vi går mot sjukare tider!
Hoppas bara att dessa tider är slut imon.. Vill inte bli dålig!! :(
Ikväll tänker jag laga till lite tacos och sen bara mysa.. Mår ja bättre kommer ja även ta en lång promenad med Theo.

Tänker även tända en massa ljus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0