Myys lördag! ;)

Dagen började tidigt idag! :) Redan kvart i åtta var jag uppe. Åt min frukost i lugn och ro, gick sen med hundarna. :))
Har sen stor städat... Tog hela förmiddagen det. Älskar när det är klart.. Den underbara rena känslan. Tänk vad man kan! :))

Sen bar det av till Svärisarna! Lussebak stod på schemat. Jag, Evelina och svärmor. :)) Blev en massa goda bullar!!

Har umgåtts en massa med Evve denna helgen, har inte gjort ont alls. Igår gick jag hem te henne och Simon och satt där nån timme. Å idag har vi bakat och vatt på maxi å handlat tillsammans! :))

Älskade syster och hennes pojkvän har vatt hos mig ikväll! <3 Älskling har ju Åke på besök. Dom spelar data ihop. Vi har ätit pizza och pratat skit. :)) super myys!

Evve och hennes vän Linnea visade mig en super rolig app!! En kamera som gör roliga bilder! Ha ha ha ha ha

Nu snart blir det sängen efter en underbar dag :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0