Lugnet har kommit!

Till mig och mitt hem! :) Tyvärr så är julafton en stress och fläng dag för oss. Vi ska hinna med mamms familjen, papps familjen, min farmor och farfar, jockes familj och även jockes mor och far föräldrar! Så det är ingen lugn jul för oss inte.
Men sen kommer dagen efter! ;) Finns inga måsten å vi kan bara vara hemma!! Underbart skönt är det :))

Håller på att tvätta å städa lite å jag tar allt i min egen takt! :)) Å snart e ja klar ska bara dammsuga å torka golv! ;)

Puss på er alla!



Kommentarer
J.

sv; Åh, tack du!

Är dock fortfarande lite osäker själv om hur jag ska ha det, haha <:

2011-12-25 @ 20:55:07
URL: http://nostalgitrippar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0