Tisdag <3

Denna dagen har än så länge vatt underbar! :) Jobbet gick kanon fint... När jag kom hem satte jag mig en stund i trädgården och solade ansiktet! Känns nu! bränner lite! ;)

Har även pratat med Nina! :) Sa för ett tag sen att jag skulle bli tjatig och ringa henne ofta.. Men de har ja tyvärr inte gjort!! på någevis tror man att man har mer tid än var man har!  Men hon finns där.. å det är det viktigaste! :)

Babe jobbar över idag.. Å snart ska ja beställa en pizza som vi ska dela på till kvällsmat! Mumma... Inte speciellt nyttigt..Men mycket gott!

Kvällspromenaden ska ja gå med evvis och hennes pojkvän Simon... :) Ser jag fram emot!!

Ha en underbar dag mina vänner!


Kommentarer
W.I.L.M.A

Superfin blogg!

Kram

2011-04-19 @ 18:27:20
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
W.I.L.M.A

- tack så mycket!

2011-04-19 @ 20:20:43
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0