?

Hejsan! Det skulle vara super kul ifall du kunde gå in på min blogg och ställa en fråga i min frågestund som jag har just nu! :)

Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer, hoppas du kan förlåta mig för det :) Kram!

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 89.253.111.213


Varför skulle jag vilja ställa en fråga hos någon bloggare som ja varken läser eller någonsin varit inne på?

Jag tycket det är jätte skoj att få kommentarer, men detta med reklam för sin blogg tycker jag bara e irriterande!

Vad tycker ni?

Jag läser dom bloggar jag är intresseradsäga av och kommenterar/ställer frågor om jag tycker något/vill något!

Jag ställer aldrig en fråga bara för att någon ber om det!

Fortsätt gärna kommentera men håll er till inlägget eller min blogg.. :)

ha en underbar dag alla söta!



Kommentarer
Johanna

såna kommentarer stör jag mig med på. jag ställer gärna frågor hos de bloggar jag följer för få veta lite mer, men inte hos någon jag aldrig läst... förstår inte logiken ens! :)



ja cirkus är kul, vi skulle gå här i början på månaden men biljetterna tog slut :( så får hoppas de kommer fler gånger

2011-04-25 @ 17:58:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0