Söndag..

Då var man ledig igen.. :) Dygnet har vatt helt underbart att jobba, allt flöt på bra och alla var på toppen humör!

Sen ja kom hem har ja städat, gått en lång promenad med hundarna och tränat your shape. :) Tvättat har ja med hunnit med... Så flitig har ja vatt...

När ja kom hem innan idag, åkte babe iväg för att jaga och sa att han skulle va hemma med mig ikväll, han kom hem för en timme sen och nu ska han snart åka iväg och jaga igen! Är som Nina säger, jägare kan sina knep och man kan inte lite på att att dom ska va hemma... För än dagen är över... Men idag stör ja mig inte på det.. Är rätt skönt att va hemma själv när man vatt iväg och jobbat länge.

Just nu sitter jag och väntar på min kebabrulle som babe är och köper.. ja vet att de inte e bra mat.. Orkar bara inte laga mat till mig ikväll...

Annars ikväll blir det promenix med vovvarna och sedan tänkte jag kolla film för att sen mysa med babe när han väl kommer hem.. Vilket ja hoppas inte blir för sent.

Ha en fin söndag alla där ute!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0