Nu mobil

Var å käpte mobilen innan, så har suttit inne å fixat med den, vet nu hur man skickar sms och ringer.. :) har även lärt mig hur man surfar på vårat trådlösa nät.. :) Men hur man skickar via bluetoth har vi inte lyckats med!?
Är det nån som har sony ericsson x10 mini pro? Så får n gärna ge mig en lektion i hur den funkar.. Tack.. :)

Har även vatt inne hos grannen och hjälpt till att leta papper, till slut hitta vi det vi sökte och det mest irriterande är att den dära pappret låg framför oss hela tiden!!!! Men så kan det gå när de blir stressigt, man hinner inte läsa igenom ordentligt!

Men av allt det ja behöver göra har ej blett gjort, ni vet tvätt/städning/bädda rent sängen m.m. Så de måste ja göra imon efter vår lilla sovmorgon! Jocke känner sig inte riktigt kry än, så han blir hemma imon med och när han e hemma blir ja aldrig färdig, med att börja... Men imon får ja ta mig i kragen!!!

Nu snart tänker jag lägga mig, är trött som bara den... Så ja vill verkligen sova nu.

God natt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0