Min Träning..

Hade tänkt att jag skulle börja skriva ner vad jag tränar... Å varför inte göra detta på bloggen, för har ja då av någon anledning inte gjort min träning, måste ja förklara det. Å då kan de kännas pinsamt! :) Vilket är mitt syfte..

Måndag: Springa
Tisdag: Vatten arobiq
Onsdag: Springa eller your shape
Torsdag: promenad
Fredag: Springa
Lör el sön: Your shape

Utöver detta ska ja försöka komma upp i 10 000 steg. Men de vet ja redan nu att ja inte alltid kommer att lyckas med, för det är inte varje dag som ja är ledig och kan vara ute å gå...

Så ser min träning ut nästa vecka.. Blir det ändrig, så skriver jag detta. :)



Kommentarer
Mariette

Vad duktig du är, man får ju ångest =)

2010-09-13 @ 01:28:36
URL: http://mariettesrora.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0