Lördag...

Sitter nu här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och att klockan ska gå, så ja kan börja med maten. Med andra ord, har just nu inge att göra.
Har idag vatt på fotboll i detta stormväder, men ja satt i en varm och torr bil, (pappas bil). Tyckte väldigt synd om alla dom spela, fast de e ju ett eget val. Skogaby vann med 2-0 mot hasslöv, mycket bra tyckte jag och min lillebror Filip var super duktig! :) Synd bara att min andra lillebror Kim var avstängd... Men med det humöret han har på planen är de inte konstigt!
Tänkte faktiskt åka å kolla fotboll imon igen, Fille spelar, fast med B-laget denna gång. Är rätt kul att kolla tycker jag. Va tycker ni?

Här hemma har ja just nu tre hundar, mina egna två och så är även Teddy här. :) Blir inge skoj sen när ja ska ut med alla tre, men de ska nog gå och förhopningsvis har jocke kommit hem för då slipper ja gå med alla tre. 

Ha en fin lördagskväll! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0