Kvällen

Evelina var här och tog hand om mina vovvar när ja var på möte, hon hade så tråkigt att hon dammsög lägenheten! :) ska nog be henne ha tråkigt i min lägenhet igen! hahahaha mycket bra gjort!! :) Å Tack så klart..

Sitter å fixar mina naglar nu och kollar på nån film på sexan, blev aldrig att ja fixa dom igår. Måste bara säga att depends nagellack är underbara, dom är billiga, en bra pensel som är lätt att jobba med och nagellacket håller sig fint läänge! :) Rekomenderar alla till att använda dom! Finns ju i många olika färger..

Efter fix med naglar blir det sängen, upp å jobba imon. Hoppas bara att babe ska lägga sig snart med, har svårt att sova när han är vaken och sen e de ju aldrig fel att mysa lite.. ;)

Så sov gott.. :)


Kommentarer
Mikohime

Härligt med sådana vänner :)

2010-09-23 @ 17:27:35
URL: http://mikohime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0