Höst... brr

Blåser ute idag, inte jätte mycket... Men de e höstvarning på hög nivå!
Är trött, hängig och har väldigt svårt att tänka positivt idag... Kommer lätt in på mörka tankar, kan ju bero på allt som hänt runtomkring dom senaste dagarna. Behöver en spark i baken, behöver något att se fram emot, behöver mycket.. Men de e ju som ja skrev i ett tidigare inlägg, ja har allt ja behöver för att vara lycklig! Men ändå så misslyckas ja imellanåt! De är väl det som kallas livet, kan ja tänka mig!

Idag är det jobb, i hela 3 timmar.. 14-17... Men de ska gå fint! :) Sen ikväll ska ja ut å springa(ett MÅSTE), ge hundarna mat, ut med dom, laga mat, duscha och se på tv... Så efter jobbet blir det stress!!
Imon är det jobb på dagcenter, även på fredag ska ja va där och till helgen jobbar ja mitt underbara långpass... Men Kan ja bara komma in på positiva tankar så går allt mycket lättare. Så ni alla där ute, säg heja Tess, du fixar detta...

Kram Kram


Kommentarer
Nina

Gumman, det va ju en kram du skulle haft innan...Förlåt att jag inte tänkte på det:(

Snygg design <3

2010-09-08 @ 19:48:33
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0