Grannar!! Suck..

För några veckor sen spela jag och älskling musik vid tre tiden på eftermiddagen (inte högt)... Min ena underbara granne kom då och knacka på! Kan ni sluta spela musik, har en dotter som sover! Jocke var då trevlig tillbaka och gjorde som hon sa.. å Respekterade detta. Men idag kom hon igen och gnällde över att jocke körde moped, för hennes  dotter ligger utanför dörren i vagnen å sover... Hallå!!?? Någon hemma i hennes lilla hjärna?? Har hon missat att hon flyttat in på ett ställe där även grannarna har rätt att leva?? Eller hon har kanske tappat alla skruvar!! Å sen ska ju hennes dotter har sovrummet vid vår ytterdörr, så snart får vi väl inte ens andas när vi går utanför dörren...
Suck... Hon har säkert fått allt hon pekat på innan, skulle inte förvåna mig alls... Jaja, får väl se när första klagomålet kommer.. hahahah

Annars gör ja inte mycket idag, orkar inte... känner mig deppig, låg.. ska i alla fall snart ut med hundarna och sen ska jag handla...

Ha en fin dag!


Kommentarer
Majda

Hej JUST NU pågår en tävling på min blogg! Man vinner bla, länkning och en SPA produkt gjord av MIG! Klicka här för att anmäla dig!

http://meandmyprince.blogg.se/2010/september/dags-for-en-tavling.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2010-09-07 @ 17:48:54
URL: http://meandmyprince.blogg.se/
Ulrika

Små barn sover ju bäst när det är ljud runtomkring dom som tex. när man dammsuger osv. ..

Fråga mamman istället om det är ngt hon behöver stöd och hjälp med hon kanske inte får sova på nätterna eller ngt.

2010-09-09 @ 05:35:04
URL: http://minitjejens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0