.....

Har vaknat upp med en kosntig känsla i kroppen, känner mig orklös... Hoppas det går över och att ja inte håller på att bli sjuk! Eller att det är höstdeprotion!

Tv-bänken är på plats, blev super fint! :)



Och igår träffa jag en som jobba här på laholmshem och hon sa att det nog inte var länge kvar tills målarna kom! :)

Igår köpte ja även lite nya ljus-hållare till jockes fasa, han tycker ja har en massa sånt redan.. :)

      

Men visst är dom fina? :)

Idag hade ja tänkt tvätta undan det mästa av tvätten jag har och så måste jag dammsuga över igen... Blev ju så skitigt igår när vi byggde bänk! Och i eftermiddag är det möte med jobbet.. Tänk va det förstör en hel dag... Vatt bättre om det vatt på morgonen eller någe....
Sen måste ja hinna med en långpromenad eller någon annan träningsform, men det återstår å se om ja orkar med idag!

Tänkte avsluta med två bilder på mina sötisar!! <3

     

Bilden på Theo är tagen förra sommaren och bilden på Dacke är bara nån vecka sen.. :) Och på denna bild tuggar han ben som bara den! Ett ben håller inte i många timmar när han väl börjat! :)

Ha en fin dag i sol-ljuset! :)



Kommentarer
jasmine

hej!

jätte fin blogg..lämna gärna en kommentar i min (:

2010-09-22 @ 14:56:29
URL: http://jaaasminel.blogg.se/
Nina

Tv- benken blev ju jättesnygg!!!

Hoppas du känner dig bättre nu ikväll:( Så tråkigt när allt känns lite skit.... Jag finns här dygnet om, bara hör av dig <3

2010-09-22 @ 19:49:55
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0