Tävling... :)

Som ni säkert märkt har jag vatt med i en del tävlingar på senaste tiden!! :) Å nu har ja vunnit en tävling hos Millah, gå in å kika hos henne, hon har en del tävlingar igång och hon kommet ständigt med nya! :)

Denna tävlingen vann jag:
http://millahoman.blogg.se/2010/october/grattis-8.html#comment

Vilket passar helt underbart perfekt nu! Det blåser och igår så snöa det för första ggr i år, här i lilla Laholm!! Vilket är tidigt! Men då passar det perfekt att vinna mössa, halsduk och vantar!! :) Å igår skickade jag iväg min mejl, å gissa vad? Idag låg det i min brevlåda, snacka om snabb leverans!! Positivt som bara den!
Älskar halsduken! Super mysigt!!

Så JIPPI! Man ska inte ge sig, nån gång vinner man! :)


Kommentarer
Anna

Blivit nå fel på min dator så din kommentar står bara i massa konstiga symboler men tror jag fixat de ;) allt bra?

kramen

2010-10-23 @ 17:38:56
URL: http://aooww.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0