Söndag...

Så då har även denna helgen gått i ensamhetens tecken! :(
Börjar bli väldigt tråkigt!! Som tur va kom syster en runda till mig igår... Var super myys! <3
Å älskling har nu både lördag och söndag vatt iväg och styckat älg, plus att han jagat å så... Kommer inte hem än på några timmar... Såååååå trist!!
Finns en del att göra här hemma som ja inte kan göra själv!!!
Han var faktiskt hemma igår kväll, men då stod han i köket med sina föräldrar och finstyckade! Denna jakten börjar gå mig på nerverna!! Han är aldrig hemma, ibland undrar jag om han ens vill vara hemma??

Idag har ja i alla fall, slappat, städat, hängt upp lite på väggarna, tvättat, vatt ute med hundarna... Å nu kommer ja inte på något alls att göra!! Så ja får väl sätta mig i soffan och kolla på någon film... Undra vilken bara?
Vet inte vad ja känner för... Måste vara någon låång film iaf!

Så nu hör jag att torktularen är klar! Så ska kolla om det är torrt så jag kan vika det som ligger i eller om ja får sätta igång den igen! Så Intressanta saker jag skriver om eller inte!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0