Söndag!

Idag är jag trött.... Orkar knappt hålla ögonen öppna... Men än är det inte natten... Har funderat lite om ja ska lägga mig efter att ja vatt ute med hundarna... Men de får vi se då.
Har idag fått städat och tvättat en maskin tvätt.. Som ja hör är färdig nu... Men upphängningen får vänta tills ja skrivit klart här. :)

Igår var jag med underbara Nina... Vi gick fram och tillbaka till Vallberga, kollade på en handbollsmatch, första gången ja kolla på någon sån match live! :) Å det fräckaste med matchen var att det var två tjejer som dömde... :) Blev helt paff, har nog aldrig vatt med om det innan, att två tjejer dömmer en killmatch! hahahaha Men de va skoj att titta, synd bara att dom sov på planen... Bättre ork en annan gång kanske?
efter det hem till Nina och laga mat, blev tacogratäng! Mums... Älskar det... <3 Sen avsluta vi kvällen med att titta på film! Eclips... :)
Så det blev en super mysig kväll... Tack så mycket Gumman å jag hoppas du blir frisk från maginfluensan... :( Hoppas bara inte jag blir dålig nu med! Usch......
Skulle vatt inne hos mormor nu, som fyllde år i torsdes, men ja känner att ja inte orkar vara trevlig! Vill bara sitta här och inte göra något alls! Så det tänker jag göra efter promenaden!

Nä, om ja skulle ta å hänga upp tvätt och sedan gå med mina små underbaringar!!

Puss puss


Kommentarer
Nina

Hej gumman <3



Jag känner mig något bättre nu som tur e, för snart kommer dom hem:)

Hoppas att din seghet går över snart och det blir en bra söndag ändå... Jocke kommer väl snart hem hoppas jag:)



TUSEN TACK för i går, det va jättetrevligt, måste göras om <3 Du e underbar <3



Kramisar

2010-10-24 @ 16:13:14
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0