Dagen med stort D!!! :)

Ikväll börjar äntligen Greys anatomi!!! Som ja har väntat på detta! :) Förhoppningsvis blir hösten lite lättare nu...

Igår var jag i ullared.. hitta 3 par jeans.. Kan ni fatta detta... Har inte köpt kläder på länge och eftersom det mesta är för stort nu, så är ullared toppen, får mycket kläder för pengarna! Har även köpt nån tröja å varma koftor m.m. Hade en riktigt bra dag igår!
Å där hitta jag även mina vägg ord! :) Köpte även tre fina tavlor.. När ja fått upp det på väggen, lovar ja att ta kort och visa er. :) Men det kommer ta nån vecka till! Målaren kommer på måndag och ska göra vid hall + vardagsrummer och innan dess sätter ja inte upp något på väggarna.

Idag är ja ledig... Känns underbart skönt... Sov till halv tio idag... så kvart i tolv kom ja in från morgonpromenaden. Så med andra ord har ja inte fått gjort så mycket.
Mina planer för dagen är att städa, vika tvätt och handla... Så ja har fullt upp.. :) Å snart kommer grannen Gunilla in en runda.. Hon är nyfiken på det jag köpte igår! :)
Ska även lämna in bilen på service.. Inge skoj.. kostar ju bara en massa pengar! Men ett måste...

Ha en fin dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0