Tisdag...

Vakna imorse när babes klocka ringde, men han fick stanna hemma, kan ju inte röra armen... Nu är det nog lite bättre, men får väl inte reda på om han stannar hemma imon förräns hans klocka ringer bajs tidigt!

Imon jobbar jag eftermiddag igen, eller jag jobbar mellan 14.00 å 17.00... Som min sambo brukar fråga "Är det lönt?" å svaret på det är nej igentligen, men jobbet måste man sköta och man behövs inte fler timmar på det passet.

Kollar just nu lite tv å sen tänker jag lägga mig och försöka sova, eller göra min sambo sällskap till fimen han tittar på, ingen jag är intresserad av.... Men ibland funkar det ändå..

Jag önskar er en God Natt Sömn!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0