Seegt här...

Jobbar mycket just nu, så ja tar bloggen när ja kan, i helgen är det jobb igen... Suck... kan någon ge mig ett dagtidsjobb??? Har jobbat dagtid hela denna vecka, å ja mår F*N så mycket bättre då än om ja jobbar kvällar å helger...
Men med ett leende på läpparna blir allt lättare, sen om det är äkta eller ej, de spelar ingen roll eller??

Men imon är ja ledig, har bytat ett pass denna vecka med en arbetskamrat, så ja blidde ledig imon istället för i måndes... :) Men som sagt hade gärna jobbat imon å vatt ledig i helgen...
Har lärt mig den jobbiga läxan att man kan inte få allt man vill! Å visst ja kan förändra min situation, kan plugga vidare så ja får en utbildning... Då får ja ju lättare ett nytt jobb som är dagtid.
Men då kommer den ekonomiska biten in, får ta lån som man sen har länge efter.. Å ja kan inte köpa det huset jag vill ha... Nu ska vi ju inte köpa hus imorgon... Men om något år kanske, om man nu inte vinner massa pengar, vilket inte är troligt!
ja ja, klaga kan man ju göra, men de gör de inte bättre..

Nu låter det som ja vantrivs som bara den, men de gör ja inte... Ja trivs ganska bra med dagens jobb situation, men ja har den bara tillfälligt... Å det stressar mig... Att inte veta om ja kommer trivas i mars eller inte? Blir ju förlängd hela tiden, men frågan är hur länge det kommer pågå!?

Men nu har jag fått klagat av mig, så imon är allt super igen! Älskar mitt jobb, i alla fall delar av det, man kan ju inte alltid älska allt.. Eller hur?

Ha en fin kväll å helg, ja ska njuta av morgon dagen i alla fall!

Puss till nästan er alla! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0