Onsdag... :)

Är lill-lördag för mig med idag... känns underbart... :)

Jag kämpar på mamma, men de jobbigare nu på hösten... Längtar till ljusa tider.. Blir så mycket enklare då.. <3 Tack för kommentaren, värmer mycket..

Idag har ja jobbat, 14.00-17.00 å tiden gick snabbt å det var skoj att jobba... :) Annars brukar dessa korta pass vara så långsamma... Men inte idag inte...

Annars har ja bara myst med älskling... Han e hemma idag med, men nu är det bättre med axlen, han kan inte röra sig fullt ut än.. Med de gör inte lika ont säger han, så imon ska han väl antagligen till jobbet.
Vilket jag med ska.. Dax för DC imon... :)

Tänkte snart börja med maten, blir enkelt idag, hamburgare å bröd... :) Å sen ska det promeneras, tänker avsluta kvällen med Grey´s!! :) Myys på hög nivå!

Ni andra får med ha en underbar kväll, för det tänker jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0