Mina steg och min träning.. :)

Nu har det gått några dagar å ja inte skrivit något om detta... Illa... :) Så under dessa dagar har ja under 2 dagar kommit upp i mina steg.

Torsdag: kom jag upp i 11464 steg 

Fredag: Gick ja fram och tillbaka till jobbet, ca 6000 steg, sen på kvällen cykla ja till Therese och sen på natten hem igen.  

Lördag: var jag ute och sprang och jag gick även mina promenader.. Men hade inte stegräknaren på, missa den då! Slog i alla fall ett personligt rekord!! :) Jogga ett helt varv runt glänninge, utan att stanna... Har inte klarat detta på länge!!

Söndag: Kom ja upp i 12130 steg.

Å nu är det ny vecka, med nya utmaningar.. :)

Åt ganska onyttigt i förra veckan, men hade ändå gått ner 0,2 kg... Så de e ju bra! :) Nya tag till nästa vägning som är nästa måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0