Min träning/viktresa!

Träningen i helgen har inte gått så bra! Vet inte ens hur stegen har vatt, för jag har bott i mina termobyxor och har inte kommit på någon lösning för hur stegen ska kunna räknas så rättvist som möjligt! Men det kommer förhoppningsvis! :)

Har ätit gott och legat å myst med älskling! Åt till och med pizza igår kväll, å idag när ja skulle väga mig undrade jag bara hur mycket det hade gått upp.. Den roliga veckan började även idag och då har ja alltid gått upp innan, men när jag stod där på vågen så visa det sig att 0,1 kg hade lämnat min kropp! Mycket positivt eftersom ja misskött min kropp som satan i helgen!

Men annars så mår ja bra när det gäller min viktminskning! :) Allt funkar på bra! Men ja ska bara få orken att lägga i en växel till så kommer det gå super bra!

Idag har ja vatt ute på min långpromenad! Men mina steg har ja inte an aning om! Eftersom stegräknaren ligger där den ligger och har inte använts på hela helgen eller idag. Å imon blir det inte heller, men på onsdag då jädrar! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0