Jag....

Är en person som väldigt lätt vänder allt till det negativa hela tiden och vem mår dåligt av det? jo, de e ju jag! Så nu jädrar ska ja gå tillbaka till den jag var i våras/sommras. Glada Therese! :) Nya bullar ska här bli!

Jag ska från och med idag vända allt negativt till positivt istället! Sen om jag lyckas eller inte, de får vi se! Men nu tar jag var dag som kommer och ska njuta av mitt liv och av älskling!
Att jag har någon som älskar mig för den jag är! Är helt underbart, jag kan komma en dag och se ut som f*n och han älskar mig ändå, ja kan bete mig som en idiot och han älskar mig ändå! De e kärlek! <3
Älskar dig av hela mitt hjärta Joakim! Finns här för dig som du finns här för mig! <3

Har idag jobbat, halv nio till halv tre och när jag kom hem började jag dammsuga, sen blev det städ av toalett och så har ja även packat min träningsväska! :) Å nu sitter jag här med miljoner tända ljus!
Å nu kom babe hem, så ja ska ner till staden, (den stora staden), Laholm och handla lite. Julklappar å mat... :)
Å sen ikväll är det aqua arobic och jag ska dit och förbränna fett! :) Love it!

Puss till er från mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0