Grått å trist...

Idag kan man ju inte låta bli att vara lite nere... Med detta väder vill man ju bara lägga sig i sängen å spendera dagen där.. men de har inte jag gjort.. Som ni såg innan, så var jag hos Sheela idag, gått ner hade jag, men inte mycket... Nån gång stannar det ju.

När jag kom hem stod syster och jocke på parkeringen, visste att dom skulle komma en runda, men inte så snabbt! :) <3 Efter dom åkt tänkte jag ta min långpromenad, tog på mig kläder efter väder och började gå, men det blåste bara värre å värre å ja var blöt rakt igenom, så vi gick bara runt glänninge.

Nu håller jag på att tvätta å så sitter jag ju här vid datorn.. Tänker inte göra mycket mera förräns tvättmaskinen är klar.
Ikväll sitter jag själv, babe ska jaga... Fast detta väder... suck.. Ingen skoj kväll alls... Men får göra det bästa av det ändå.

Ha en mysig kväll alla där ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0