......

Jag har kommit långt, men hur ska man komma längre! Finns mycket jag vill, men har det svåra kvar!!!! Får fortsätta kämpa och se det positiva i allt!! Men de e inte alltid det går!

Just nu känner jag panik, jag känner mig maktlös, men nånstans finns det hopp, hopp om en bättre framtid... Hoppas denna framtid kommer snart!!

Finns så mycket jag önskar... Men hur ska jag orka nå dit?

----------------------------------------------------------------------

Nu låter det som om mitt liv är skit och det är det inte!! Inte på långa vägar.
Har en underbar sambo som jag älskar mer än något annat, har ett fint hem, har en hyfsad bra ekonomi, har ett jobb! Men jag har börjat möta mina gula ljus igen, dom gröna är få å börjar försvinna... Jag hoppas bara att ja slipper dom röda, för dom orkar jag inte med just nu!

Jag har det där som många vill ha, dom sitter just nu, kankse hemma hos sina föräldrar för att dom inte har jobb å kan flytta hemifrån! Å när jag tänker så, får ja dåligt samvete, för jag har det! Men vad det är värt för mig och mitt mående?? Det vet jag inte själv just nu!

Har mycket att fundera på, har mycket att göra! Men orkar inte, så ja lägger det åt sidan och bara väljer att vara... Bara skita i det jag inte orkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0