Trädgårdsarbetat! :)

Har vatt i trädgården och arbetat hela dagen! Svettigt men ändå kul... Trodde inte att ja skulle tycka om det alls, har aldrig gjort det innan i alla fall.
Tommy har även vatt här och hjälpt mig, vi ska nämligen så gräs i en stor rabatt som ja inte vill ha kvar och sen har ja rensat bort en massa blommor. Så nu ska vi köpa lite jord och sen så gräs... De blir nog fint när det är klart, nu ser det förjävligt ut! :)

Dom senaste dagarna har jag bara inte haft tid att blogga, dagen har bara sprungit iväg... Men i måndes var Simona och Vevvelina och lekte med mig! :) Och igår städa jag, besiktiga bilen och på kvällen var vi hemma hos jockes föräldrar och stycka grisen som jocke sköt i lördes.

I Måndes var ja även och vägde mig, Snart lämnar ja ytterligare ett kapitel bakom mig! :) Ni som är nyfikna får fråga! :) hiihhihi Jag är sååå stolt över mig själv! :)

Snart kommer extra mamma och hämtar några blommor som hon ville ha, tyckte det var synd att slänga dom... :) Och snart kommer även älskling hem! wiii... :) ikväll ska jag laga mat och gå på min långpromenad med Theo och sen blir det soffan och tv tittande innan sängen! Greys anatomy är ikväll ju! :)

Eftersom ja fick en kommentar för nån dag sen om att ja borde ja fler bilder så ska ja nu införa detta,  så här nedan kommer några bilder ja tagit idag! :)

     

Första bilden är den rabatten ja rensat i, men ska ha kvar.. Ska så lite gräs där också.. och andra bilden är den rabatt som enbart ska bli gräs! :)

     

Så trötta mina vovvar har vatt idag! Har ju vatt mega varmt! Men ja vill inte klaga... Inte än i alla fall... :)

Ha en fin kväll! :)


Kommentarer
Nathalie 21år

tack så mkt...

jädra nice du har gjort det i trädgården kommer du hem till mej o fixar osså :D

kramiiis

2010-05-20 @ 14:03:03
URL: http://natttaas.blogg.se/
Anonym

men även om du va nybörjare var de fint... :D

kramiiis

2010-05-20 @ 21:11:12
Tobbe, -

Tjena! Allt bra?



Kram..

2010-05-23 @ 01:07:17
URL: http://tobbees.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0