Torsdag å ja e trött!

Vet inte vad det är med mig! Jag är så fruktansvärt trött! Ja hoppas innerligt att det snart går över. Men det kan ju bero på all stress dom senaste veckorna...

Lillasyster har vatt hemma hos mig å passat Dackefisen både igår och idag! :) Å hon kommer snart hit å ska sova här inatt igen! :) Är så tacksam att hon kan ställa upp! Vet inte hur vi hade löst det annars! Tack syster <3 Det tråkiga är ju att jag jobbar! Så vi kan ju inte umgås! Men de får vi ta å göra syster yster! :)

Har nu fått internet, så nu hoppas ja att ja kommer vara inne här och skriva oftare. Men har kommit till en period där timmarna inte räcker till.. Dagarna går alldeles för fort! så ja lovar inget!

Ska snart gå i duschen och sedan slappa en stund innan sängen. Är ju jobb imon igen. Å sen hoppas ja att ja hinner prata med Syster en stund med. 

Sov gott kära läsare 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0