Måndag...

Då var måndagen här igen! Å som vanligt passar jag Teddy... Eller som vanligt är väl att ta i! Men vissa måndagar gör jag det. Fast denna gången passar ja honom hemma hos mig! :)

Hade snart tänkt ge mig ut på en promand, men dom båda stora medans den lille får stanna hemma å sova. Vilket dom gör alla tre just nu. :)

Har idag damsugat över här lite snabbt, har insett att det blir skitigt fort när man har trädgård och en valp! Så mycket skit han asar in... Theo är så lugn å snäll, så han tar inte in en massa skit!

Nä om ja skulle ta å göra någe vettigt! Fast igentligen hade ja velat lägga mig å sova en stund... Fortfarande trött, men ja hoppas det bättrar sig!! Å de e snart!! 

Ha en solig dag alla..  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0