:)

Hej alla glada! :) Var ett bra tag sen ja skrev nu, men har ju den mesta tiden sen sist ja skrev bara jobbat.
Men igår var jag ledig, även älskling var ledig, hela Brick Pack hade stängt.

Så vi fick äntligen fixat till gräset ute i trädgården, nu hoppas vi att gräset växer och blir fint! Fast just nu är det bara vitt, vi har en vit vår! :)

     


I söndes var Vevvelina här och tog några bilder på jocke och vovvarna, var någe skolprojekt hon hade och älskling var snäll och ställde upp.



Och sedan på kvällen medans ja och Theo låg på soffan å titta på tv, tog jocke och Dacke ett bad i badkaret! hahahaha



Idag har ja vatt på möte på jobbet, handlat en ny säng te Dacke som han verkar älska och shoppat en massa mat till mig å älskling! Ätit min absoluta favorit mat Tacos, (vilket jag även åt i lörtdes), vatt ute med min älskade Theo och nu sitter jag här! :) Glömde ju skriva att vevvelina var med mig och handla! :)

Så här har Dacke legat hela kvällen.. :)

     

Å min fina Theo har legat i sängen, men fick en bild på honom i hallen! :) När han sträcker på sig! :) Å jocke har i suttit vid datorn å nördat! :)

     

Har precis pratat med syster med! Hon ska till ullared imon, å hon är såå snäll, så hon ska fixa en ny väska till mig! :) Den ja har nu har ja ju bara haft i något år!! Kände att de e dax att köpa en ny.. Fast de har ja gjort länge, men varje gång ja är ute å letar efter en ny, så hittar ja ingen! Hoppas syster lyckas!

Nu blir de tv tills ja ska sova! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0