Denna helgen snart över...

Var tar tiden vägen? Dagarna springer iväg och jag känner att snart måste ja ta tag i mig själv! Utveckla mig, göra det jag vill göra! Men då kommer nästa fråga: Va vill jag göra? Den kankse ja ska svara på först...

Idag fortsätter upp packningen, har en låda kvar.. :) Men de e inte slut för det, jocke har en del lådor kvar att packa upp.... Alla data och tekniksaker, men de e ju bara ca 5 lådor... suck... Vill även sätta upp mina lampor, så att man kan börja känna att det finns ett slut på detta flyttande.

Syster ska även komma en runda, kolla in pärlorna till sitt balsmycke, var å shoppa det igår. Så när hon har godkänt det, så har ja en del att göra.. Har även ett halsbnad att laga, plus två beställningar att slutföra... Får inte tiden att sätta mig ner och göra dom bara! :( Men de måste ja få tid till snart.

Sen prata även vevvelina om att hon skulle komma en runda, vilket ja hoppas på, var längesen man umgicks nu.. :) Ska antagligen fixa till hennes blogg lite, stratade en ny igår...

Så de är mina planer för dagen, jocke lär väl bara sitta vid sin dumburk och nörda, vilket han gör ofta nu för tiden.

Ha en fin dag!


Kommentarer
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Om man använder design nr 2 rekommenderar jag att man sätter in den i sidomenyn istället :)



Leta upp (ctrl + f och skriv in sökord) <div class="nav"> Där under kan du sätta in besökskoden.

2010-05-09 @ 12:01:37
URL: http://tescho.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0